nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, August 22, 2011

Chery Eastar Naza Ria VIP style!!


assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. 
korang dah bace entry aku yang lepas pasal kereta Chery Eastar vs Proton exora? kalau belom, boleh ke sini. entry kali ni pulak pasal kereta Chery milik encik Sham dari Batu Pahat yang telah menerima sentuhan VIP. 

perkasa biasa yang akan dilakukan oleh anak muda mahupun anak tua terhadap kereta adalah menukar rim supaya nampak lebih garang dan stylo. begitu juga dengan encik sham, beliau telah menukar rim asal kepada rim aloy 17"


untuk maklumat lanjut mengenai kereta encik sham ini, korang boleh lah ke sini. mane la tau kan, nak raye ni korang nak bagi wajah baru kat kereta korang. :-)

4 comments:

rara pinkmafia said...

wahhhh cantek nya kereta,ni pakai VIP ke?mmg cantek kan.

azrijohan said...

fuyoo..kelas gitu

CintaZulaikha said...

perghhhhhhhhh, smart r...tuk famili cantek gk nih..

Anonymous said...

mmg cun giler bro,kate nie asal naza ria ka?brape kos nyer bro??

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan