nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, August 23, 2011

|video| lagu gadis dan bunga oleh artis KPOP Malaysia MAX 24:7

aku lebih suka versi asal lagu gadis dan bunga oleh Rahimah Rahim
aku pelik, perlukah geng ramai-ramai macam tu.
suara mereka sedap ke?
takpelah, mereka nak mencuba rezeki dalam arena KPOP Malaysia. biarlah. mereka berani. teruskan usaha anda!!! aku tak mau kritik lebih-lebih sebab suara aku pun memang tak sedap plus aku tak pandai nak joget cam diorang.

sumber gambar: google

versi mereka yang KPOP


versi original yang buat kawan aku sempot mase nyanyi hahahaha

4 comments:

Wardah alisya said...

background music je best..

kieshashasha said...

lagu nie 1st time dngr mmg best tp tngk video klip nie, mcm x sesuai je... semak...serabut..ramai sgt...nk tiru super junior ke aper????

Anis Anisa said...

nampak serabut.. hahahhahha.... da la x mnat k-pop... hahahahahah

Anis Anisa said...

nampak serabut.. hahahhahha.... da la x mnat k-pop... hahahahahah

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan