nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, August 23, 2011

khas untuk korang yang letak link blog aku dalam bloglist

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh....
selamat petang kengkawan semua. dah pukul 4 setengah dah ni, ade yang dah pergi bazaar ramadhan ke? alahai, awal lagi, buat ape pergi awal-awal, pergi lambat-lambat lagi besh, boleh dapat air/kuih-kuih percuma. hahha ini lah strategi aku bila ke bazar ramadhan. mase dah nak buka tu mesti orang dah sibuk mengemas. mase tu lah korang dapat promosi beli 1 percuma dua keh3.

petang ni tergerak hati aku nak panggil mereka yang letak link blog aku kat dalam senarai bloglist. aku bukan apa, ade sesetengah dari kawan-kawan semua yang menyumbang kepada traffic dalam blog aku, jadi aku nak berlaku adil dekat kawan-kawan semua. aku harap sesiapa yang letak blog aku dalam senarai bloglist korang, tolong bagitau aku kat ruangan komen entry ini yer. aku akan letak blog korang dalam bloglist aku. bak kate orang win-win situation. aku memang tak sempat nak check sape yang letak link blog aku, so jangan la main tipu2 huhu.


MUDAH JER!!!

KORANG YANG LETAK LINK BLOG AKU DALAM BLOGLIST TU TOLONG BAGITAU KAT RUANGAN KOMEN DI BAWAH

AKU AKAN LETAK LINK BLOG KORANG DALAM BLOGLIST AKU

INSYAALLAH KITA SAMA-SAMA BERKONGSI TRAFFIC YE.

SELAMAT BERPUASA!!!!!!!

TERIME KASEH!!!

7 comments:

Lulu Caldina said...

dah lama letak.. :)

Firdaus Life said...

dah letak sejak follow :)

SN said...

juge dah lme letak sejak follow..keh3

aShaBuLz said...

tak ingat la dah letak ke belom..wawawa..

Jujurara said...

sy pun daa letak..:)

iyan shazlind said...

dah lama dah letak sejak menjadi follower ke 500 :)

CintaZulaikha said...

sejak azali lagi da letk..sobsob...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan