nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, August 1, 2011

selamat berpuasa sebulan nohhhh!!!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh... selamat pagi semue. selamat berpuasa kepada rakan-rakan yang berpuasa hari ni. di harap dapatlah berpuasa cukup sebulan penoh yer?

bulan puasa ni same2 lah kita menggandakan amalan kita. kalau selama ni bawak kereta ke bawak moto ke mulut dan hati tu dok mencarot jalan sesak,"hoii cepatlah","tiinnnnn","poonnnn","lembab macam sipot babi la depan ni" dan yang sewaktu denganye, ape kate kita berzikir dalam hati. aku pun kuat mencarut jugak sebenarnye jadi same2 kita ubah. bukan aku ajak pergi perang ke kan?

makin dewasa, makin banyak dugaan kita terima. insyaAllah zikir dapat menenangkan jiwa.


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

Tasha said...

Salam Ramadhan ^^

rara pinkmafia said...

selamat berpuasa =)

alongxp said...

cam dah lame je aku tak dtg sini...huhu... ape pon,jgn abes bulan puasa, perangai lame dtg balik lak kan?

afiqazizan said...

Salam ramadhan dan selamat berpuasa..(:

Que Afify said...

Salam Ramadhan and slamat berpuasa pakcik!

fiq. said...

selamat menyambut bulan mulia =]

betul2, Allah sentiasa menguji kita, jangan asyik nak naik angin je, tak kejut sahur nak bunuh orang, makanan tak sedap untuk berbuka sampai pinggan mangkuk terbang.

sentiaselah senyum =]

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan