nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, August 24, 2011

|video| bagaimana nak mencuri dengan kereta BMW??

kita sedia maklum yang kereta BMW ni memang menjadi kegilaan dan idaman remaja sekarang. begitu juga dengan aku. sapa yang tak tertawan dengan bentuk badannya yang mantap dan lampu yang garang? tak salah kalau aku katakan yang pada aku, kereta BMW ini melambangkan si pemakainya. kita tidak sedar yang kereta BMW ini juga dapat membantu pencuri barang-barang berharga. nak tahu? jom tengok video kat bawah ni. 

GRRRRRR....aku teringin memiliki kereta macam ni,tapi aku rasa aku tak mau lah. jalan kampung ni berlopak2. sayang. tunggu mereka dan mereka mereka menurap kembali jalan-jalan yang rosak ni dulu baru fikir nak beli kereta ape  huhuhu

terime kasih telordibasuh!!!

1 comment:

Ain Atika Zailani said...

pergghhhh gila style!!!ni kereta ke robot? hahahah

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan