nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, August 24, 2011

makan-makan: ubi goreng cecah sambal kicap. nyum3!!!

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh.
ape kabo korang semua. dah nak buke ni kan? hehe. sementara menunggu waktu berbuka puasa, aku nak post entry mengenai juadah berbuka puasa aku semalam. hehe. nak tau ape die? ni haaaa.... ubi goreng cecah sambal kicap.




nampak simple je kan? tapi inilah makanan kami sekeluarga yang pada aku ia lebih sedap daripada makan di kepsi, mekdi, ikea dan tempat2 yang lain. hehe. bukan aku nak cakap tempat tu tak sedap. memang la sedap. tapi tekak aku ni tekak kampong, so aku lebih suke ubi goreng dan sambal kicap ni. hehe.

di mana jua kita berada, ape jua yang kita makan, jangan lupa bersyukut kerana di luar sana masih ramai yang kebuluran.sekian


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 comments:

Terbang Bersamaku said...

fuhh..tajuk jer dah bole buat org lapor..dah lama tak mkn ubi goreng, kat sini ubi mentah tue mmg mahai...

CintaZulaikha said...

wau, npk cam sodap..betoi kan, kekadang apa yg kita buat lagi sodap dari apa yg ada kat kedai..

saya_arief said...

sedapp tuu.
:D

fairuz said...

weh sedapppppppp T___T

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan