nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, August 22, 2011

|video| jujur dengan pasangan sebelum dan selepas kahwin

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh
kejujuran merupakan aspek penting dalam sesuatu hubungan. tanpa kejujuran, rosaklah perhubungan itu. terima pasangan kita seadanya. apa yang penting mereka dapat menjaga kita dan kedua ibu bapa kita dengan baik. mereka hormat pada orang tua,hormat kepada pasangan dan menjaga keaiban pasangan. perghhh ayat gua dah macam profesor ape pulak kan?  ahhhh malas cakap banyak. korang tengok video ni baru korang paham hehe.

terima kasih hanisahishak!

2 comments:

Lea IsNaw! said...

botak.! hehe

iyan shazlind said...

tergelak tgk video ni...tak sangka yg lelaki pun ada simpan rahsia gak...hehehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan