nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, August 11, 2011

rumah burung Churp Churp berwajah baru macam bilik tidur aku :-P

Assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. ape khabar kengkawan semua. dah sarapan? ehh salah pulak. kena pelangkung kang aku hehe. sahur tak pagi tadi? amacam hari ni? sehat? pagi ni, masok je opis,macam biasa dah setting semua siap,aku bukak blogger.com dengan nuffnang.com. pastu aku bukak churpchurp.com. OPOCOT MAK KO!!! terkejut aku. rumah burung churp churp ni dah lawa laaaa...kalah bilik tidur aku tau (ok2...takde kaitan pon dengan bilik tidur aku hehe)

aku pelik r,nape takde muke aku kat dalam iklan churp churp ni huhuhuhu

mesti ade yang tertanya-tanya ape itu churp-churp. pada mereka yang baru dalam dunia blogging ni (termasuk aku), churp-churp ni macam nuffnang jugak la lebih kurang. ada benda yang kita kena promosikan dan kita akan dibayar mengikut klik. churp-churp ni bukan untuk blogger saje. yang bukan blogger pon boleh join. yang penting cara korang tarik orang untuk klik iklan tersebut. jom join churp-churp kat sini


kat bawah ni page churp-churp aku. baru dapat RM40++. jadilah. kan itu juga nikmat kan?


penutup: aku kadang-kadang tertanya, kalau kita promote iklan dengan ayat "awek seksi di sini","panas!!artis ditangkap khalwat!!","pasangan lesbian yang ditangkap bogel" dan macam-macam lagi ayat seumpamanya untuk mempengaruhi orang untuk klik iklan tersebut, macamane dengan duit yang kita dapat tu?....sekadar bertanya

2 comments:

AZRI said...

sekadar bertanya?
muahahaha

Farhanhanif91 said...

bila pikir soal halal haram ni tetiba terfikir...yg mcm aku buat ni halal x? bila org klik 1 link akan keluar new tab byk link...cuba la try klik mana2 link kat link download tu...hehehe

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan