nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, July 14, 2011

selak kain: sumber traffic blog irwanmiswan

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. ape khabar kengkawan semua. dah sarapan? hari ni aku saje nak mendedahkan rahsia unique view (UV) blog aku yang tak kurang dari 200 setiap hari. alahai. bukan rahsia apa pun. semua orang boleh buat. aku maseh ingat, minggu lepas memang aku tengah down. otak aku serabut dengan macam-macam masalah. mase tu UV dan page view (PV) aku jatuh. dari 308 ke 226. tanggal 10 julai,aku terkejut. UV aku mencanak naik hingga 472. bile aku check balik,traffic aku hari itu datang dari blog ceritamamat.com . aku lupa aku dah beriklan kat blog die. terima kasih ceritamamat.com


korang boleh nampak traffic aku jatuh sikit demi sedikit kerana aku tak mengupdate blog,terime kaseh kepada blog ceritamamat.com kerana telah menyelamatkan graf di atas. singgah sini untuk beriklan di blog mamat. kalau korang nak tahu,dia masih lagi bersekolah,berumur 17 tahun. tapi blog die dah ramai peminat dan pada aku,blog dia mantap. aku harap mamat dapat teruskan lagi usaha untuk memantapkan blog.

di bawah ini pula adalah sumber traffic aku bermula 14 Jun sehingga 13 Julai 2011.

pendapat aku,beriklan di blog kengkawan ni salah satu cara untuk mempromote blog kita yang masih muda. keluar modal sikit je kot. tapi kalau dah beriklan kat blog orang tu jangan pulak kita tak update blog. kena jugak update. alhamdulillah terima kasih jugak kepada google kerana memberi ruang untuk blog aku muncul dalam enjin carian diorang. mungkin kerana pagerank blog aku 2 kot. aku pun tak paham pasal pagerank ni. kalau nak check pagerank blog korang,boleh ke sini.

akhir sekali,aku ucapkan terima kasih kepada mereka yang sentiasa singgah ke blog yang paling simple ni yer. aku budak biase. hidup aku biase. blog aku pun biase.

4 comments:

AZRI said...

wah,untung nya


blog serius pon ada tu..

macam mana ek?

mamat said...

terima kasih abg irwan..
mamat dah masukan post ni dalam pengiklanan dalam blog mamat.. :D

hyemynameisrasyid said...

referring sites kt blog aku byk dtg dri blog ko.,thanks^^

Azmi said...

boleh try gak ni...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan