nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, September 5, 2011

aku dan hantu bonceng..

Assalamualaikum...
ade takkengkawan aku yang masih bercuti? dah abes beraya? bosan taktau nak kemane?
haaaa ape kata korang pergi ke panggung wayang dan tonton filem hantu bonceng arahan ahmad idham dan hero nya korang mesti tau kan, si zizan raja lawak tu huhu. pada aku cerita ni menarik. tak rugi tengok. ade pengajaran. yang penting, entah kenapa, aku suka tengok jue aziz berbanding juliana evan dalam filem nih keh3. mungkin aku suka gadis berisi kot? hahaha. abaikan, dah2....pergi siap2 ajak member pergi panggung wayang ye heheh.

SINOPSIS kredit to enciknakal.com
Mengisahkan Amran(Johan) seorang budak Delivery yang sering terlibat dengan perlumbaan motor Drag secara haram. Cerita bermula apabila Amran memenangi satu perlumbaan drag haram dan di beri habuan seorang bohsia (Maya). Bohsia itu telah membonceng motor Amran untuk di bawa ke port. Malang tidak berbau apabila motor Amran telah dilanggar lori semasa keluar simpang.

Bohsia itu mati ditempat kejadian dan Amran telah dikejarkan ke hospital. Hidup Amran mula berubah selepas kejadian tersebut. Setiap malam Amran akan dihantui oleh Bohsia itu. Amran tension dan meminta bantuan kawan karibnya Kunyit. Mereka bersama telah berikhtiar dengan pelbagai cara untuk menghapuskan badi Amran itu. Tanpa mereka sedari, mereka mula menjadi baik dan mula menghargai kehidupan mereka dan tidak lagi terjebat dengan aktiviti yang tidak sihat itu.

video trailer

4 comments:

Unknown said...

kalau zizan berlakon mst best

Sya_Merpati Putih 88 said...

bets eh cerita nie..?
sy baru terfikir nak tgok cerita final destination 5..

SN said...

adeh,xminat la citer cam ni...

Cik Ecah said...

dah tgk...xlayan la....
nak tunggu apek dgn johan raya xjadi...hihihihihi

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan