nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, September 14, 2011

pemain drum profesional berumur 6 tahun, Jonah

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh,
ape kabor semua? dah makan? tadi tengah aku dok layan video system of a down, tetiba aku ternampak satu video budak kecik main dram. yang tak bleh blahnya dia boleh bawak lagu Toxicity dari System of A Down sambil tersenyum. perghhh memang kagum aku dengan dia ni. mengikut sumber dari laman webnya, http://www.jonahrocks.com/ budak ni mula main dram ketika berumur 3 tahun, atas sokongan ayahnya. ya! benar, atas sokongan ayahnya, bukan macam kisah seorang ibu yang memblow job anak lelakinya yang berusia 10 bulan. cis. 


kalau korang tak suka anak korang main drum, tak mengapa, masa kecik tu, cuba tengok apa yang anak-anak ni minat. kita sokong minat diorang tu. sape lagi yang nak sokong anak-anak kalau bukan ibu bapa sendiri, kan? perghhh aku cakap macam aku ni berpengalaman je. padahal aku ni kawen pon belom lagi.



setiap manusia ada keistimewaan, semua tu datang dari tuhan.....

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan