nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, September 15, 2011

makan-makan: sarapan nasi lemak 2 ringgit

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh

 nasi lemak

korang sarapan ape hari ni? mekdi? kepsi? eskem? haaaa inilah antara menu aku tiap pagi. baru korang tau kan kenapa badana ku boleh jadi besor. korang tanye lah mak ngan adek aku sebab diorang la yang selalu belikan sarapan. aku bangun pagi terus makan je hehehe. apa-apa pun bersyukur sebab kita tidak kebulur macam kat negara lain. alhamdulillah...

p/s: ade lagi ke nasi lemak lima puloh sen? kalau ade, kompom aku beli dua sebab tak cukop huhu

4 comments:

belogkiter said...

nasi lemak memang terbaek

Cik Ecah said...

kadang2 blh la...xblh selalu...xelok utk kesihatan ;p

Rozuan Ismail said...

belom sarapan lagi

izwannizam ruslim said...

payah nak dpt nasi lemak 2 ringgit yg sedap dan banyak.mesti ada kurang huhu

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan