nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, September 28, 2011

tandas lelaki GAY...

korang pernah masuk tandas GAY? aku tak pernah, tapi tengah aku dok meneran membuang air besar atau bahasa halus nya berak, tetiba aku terpandang tulisan kat pintu tandas tu. terus terbantut. dalam hati aku, jangan lah ada yang pasang cctv kat dalam tandas nih. kang diorang ternampak aset berharga aku susah pulak...

berikut adalah gambar keindahan pintu tandas lelaki, tandas perempuan macamane pulak ye??

 mau gambar lebih meloyakan tekak anda? sila klik more heheheh


5 comments:

belogkiter said...

tandas perempuan pulak.. selalu ada tulis no phone .. siapa kata dia pandai tulah pandai ni lah, tapi tak tau dia sendiri tulis atau orang dajalkan. tapi baru baru ni pulak siap ada cop lagi tu nama dan no phone untuk lelaki yang berminata pada seks. tapi ada ke lelaki masuk tandas perempuan kan? pelik tul

Unknown said...

murah sgt.berniaga dlm toilet

AZRI said...

errrr

cik ika said...

standard da tgk iklan cm uh dlm tandas...da mcm karya seni free je..hahaha

indahhiasan said...

huhuhuhuhuhuu..mcm2 le dorang ni..mmg vendalism sungguh..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan