nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, September 18, 2011

rahsia di sebalik tangga yang perlu diketahui

korang mesti tak tau kan ape rahsia di sebalik tangga? haaa lepas korang tau ni korang kena lebih jaga-jaga ok heheh. aku takmau cakap ape yang perlu dijaga. korang paham-paham sendiri


8 comments:

Terbang Bersamaku said...

fuyooo...sexy nye...(o_0)
tangga yg ada lubang2 nie mmg bahaya, silap2 kat bawah tangga ade kamera intip..huhuhu...naya jer..:p

AIEN NOT ALIEN said...

jangan turun tangga laju2....mesti banyak mata memandang laju2..hahaha...

cisss keju...turun pakai gelongsor la pasni..

PeRmAtA bIrU said...

huhu... memang harus berjaga2... sebabtu pompuan jalan kena sopan2...

M Firdaus Mohd said...

cis! haha. menggugat keimanan pada hari Ahad ni!

azrijohan said...

lalalalalalalaaaa

aque said...

hahahaha... sengal...

p/s: kenape aku kene tengok banyak kali n fokes kat bwh tangge??

hahahaha... bahaya2....

Shaherah said...

lepas ni turun tangga... kne slow.. x laju2.. >.<"

Tasha said...

sendiri tau la efek cm ner.haha

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan