nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, September 20, 2011

selamat datang dunia retro ku, Suzuki GT250 X7

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh
ape kabo semue kengkawan. dah makan? 
tanggal 18 haribulan 2011 maka dapatlah aku baby baru iaitu Suzuki GT250 X7. niat di hati mau dapatkan RD250 atau RD350, tapi memandangkan harga pasaran kedua-dua motor tersebut teramat mantul, maka aku lupakan hasrat itu. lalu, kawan-kawanku memperkenalkan aku dengan Suzuki X7 ni, atau panggilan manja yang diberi oleh si yazid, Suziana X7,tahi.

 suzuki GT250 X7

aku dapat harga bawah lima ribu dan sekarang motor tu berada di bengkel untuk dibaiki. ramai yag tanya kenapa aku berubah hati ke arena retro? jawapan aku mudah. aku tertarik dengan bentuknya yang menggoda dan selesa ketika ditunggang. lagi besh bila datang pakcik-pakcik sambil berkata,"eh, ade lagi moto lama macam ni ye". mase tu lah korang akan rasa kembang hidung. tapi jangan kembang sangat, kena kumpul duit lagi ni.umur makin meningkat. kang main motor je tak kawen pulak hehehe.
buat masa ni aku tengah mencari barang-barang original motor ni. jadi pada sesapa yang ada barang-barang sparepart motor Suzuki X7 ni boleh la bagitau aku yer.


SEMAKIN LAMA, SEMAKIN BERHARGA

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan