nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, September 14, 2011

Toyota Corolla AE86 yang masih bau kedai walaupun sudah 25 tahun dibeli

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh,
entry kali ni adalah mengenai sebuah kereta toyota corolla AE86 yang masih lagi bau kedai dan tempat duduknya masih lagi berbalut plastik walaupun sudah 25 tahun dibeli. kenapa? kerana ownernya baru memandu kereta tahu ini sejauh 48 KM dan hanya diletakkan di dalam garajnya. 

mungkin ramai yang tak tahu aku pernah join drift yang dianjurkan di BP Mall sewaktu ketika dahulu. dan pada masa tu, orang dok sibuk cakap pasal hachi roku ni. diorang cakap kereta ni kereta dewa dalam drift. hurmm, aku tak pasti tapi tengku djan pun ade sebiji kereta ni kan? aku main drift dulu pun pakai nissan bluebird SSS. memang aku ni kurang berlatih, tapi aku saja join sebab nak merasa sendiri macamane bawak kereta drift ni di atas litar tar. dan semestinya, amat mencabar.


pada peminat kereta AE86 ni mungkin akan geram bila tengok gambar di bawah dan akan tertanya....kenapa tuan punya kereta ni boleh simpan je kereta yang menjadi kegilaan bebudak drift ni?
kat bawah ni aksi kereta drift Toyota Corolla AE86 yang dipandu Tengku Djan mengalahkan Ford Mustang.

No comments:

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan