nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, September 13, 2011

uji mata anda: cari barang tersembunyi

kalau korang rasa korang hebat dan pintar, sekarang cari 8 perbezaan antara dua gambar di bawah. dah dapat jawapan, sila bagitau. jangan risau, takde hadiah. heh!

sumber: waywaychan

3 comments:

Tasha said...

kaki spider yg 8 xde! :P

[sutera kasih] said...

dpt spot labah2 tu je hehe

CintaZulaikha said...

labah2 tu ja yg pelik gamaknya..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan