nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Friday, September 16, 2011

10 perkara menyampah mase membuang air besar

huhu kalau korang nak rase selekeh ke ape ke,terpulang huhu. kalau kawan2 rapat aku mesti kenal aku ni macamane. setiap rumah yang aku pergi, memang kompom akan aku singgah bilik keciknya. aku tau korang pon same kan? setiap pagi mesti akan ke bilik air untuk melepaskan hajat. tapi korang pon mesti pernah mengalami situasi yang menjengkelkan tatkala korang sedang melepaskan hajat.....antaranya


orang lain pon sibuk nak guna jamban
mase korang tak guna jamban, takde pulak yang nak guna, bila korang dah masuk jamban, baru bukak seluar, nak cangkung, mula dah ntah sapa kat luar dok ketuk pintu jamban. paling takleh blah siap cakap,"hoi, sape kat dalam, cepatlah sikit!!!"

telefon bertali arus
ini biasanya berlaku kepada ahli perniagaan. tak kiralah besar ke kecik perniagaan tu.  masa tengah lapang, takde yang nak talipon. bila masok jamban, mula la call sane sini datang tak berhenti. siap ada yang bagi salam lagi. abes tu cuba bayangkan, tengah korang meneran nak keluarkan apayang patut, tetiba orang tu call dan korang jawab.....erkkkk...ape agaknya yang terbayang dalam pemikiran orang yang talipom korang tu huhu

air pun malu-malu kucing nak keluar
ini kompom korang pon pernah kena. sebelom berak, korang bukak paip, air cantik je keluar. bila setel je berak, korang nak cebok, korang bukak pili paip tu....aik??air takde??haaaaaa....ape yang korang buat? huhu lepas ni korang standby la baldi kat jamban masing-masing ye

cukuplah 3 ni, tak larat aku nak menaip. makin banyak aku menaip, makin rasa nak terberak pulak aku huhuhu. lagi tujuh tu korang tambah la sendiri yer. mane lah tau korang ade pengalaman manis tatkala membuang air besar keh3...

psssttt korang lagi suka tandas cangkong ke tandas duduk??huhu

5 comments:

Kathy Tuah said...

yg 1st tu memang suka! org nak berak dia pun sibuk nak berak..cis!

CintaZulaikha said...

ha a irwan..betoi tuh. tiga2 tu pnh jadik kat akak.dan perasaan masa tuh, rasa cam ngamuk ja..feel nak berak tuh da melayang jauh..terencat tau..huhuhu..hehehe~~

Memori Kekasih said...

hahaha....CMK nak tmbh 1 lagi...sebelum masuk jamban, punye lah dah xsabr2 nak membuang....bila dah ke jamban, xdak ape pun yg keluar....hahahaha...tension2....!

Shaherah said...

kalau kat public suka tandas cangkung.. kalau kat rumah.. lebih suka tandas duduk.. hahaha.. ^_^

lagi satu yg buat shera menyampah bler nk buang air tu.. msuk je tandas.. tandas kotor.. dinding ade benda2 yg mcm menggelikan.. memang nyampah.. >.<"

Azza Rynna said...

yg ketiga tu mmg cuak giler lar...slalu kene kalo time kat asrama...kene cek air dulu...sumpa klaka

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan