nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Monday, September 26, 2011

cara bawak teman wanita masuk bilik tidur untuk orang dewasa

anda ingin membawa teman wanita ke bilik  tidur dengan mudah? haaa aku ade carenye. khas untuk mereka yang dah takde kerja lain nak buat kan. korang tak payah susah2 carik awek. takde awek pon boleh buat cara ni. caranya mudah, 

step 1: pastikan cahaya bilik anda samar-samar

step 2: pastikan anda pakai tuala atau boxer saja

step 3: anda letakkan sabun mandi di sebelah anda

step 4: tengok gambar dibawah, tenung titik merah tu selama 30 saat, lepas tu tengok kat dinding putih
 


haaaaa dah tengok? puas hati? dah3, pergi mandi sane. siap2 makan malam. :-P

ayat-ayat di atas aku reka saje2, pada yang tak paham ataupon marah, sila tekan pangkah di atas sebelah kanan. sekian

3 comments:

ஜ Que Afify ஜ said...

Wa suke! Wa suke! Pakai towel?? aummmmmmmmmmmm!

pwincess Lov3y dOv3y said...

haha..wat suspen jerk ea..

Terbang Bersamaku said...

tajuk tak leh tahan 18...huhu..
err dah tgok pic tue tak nmpak apa2 pun..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan