nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, February 26, 2011

bukan 18SX: kecik pon takpe

SALAM...
haritu dalam entry "nape nak besorkan breast" ade yang tak percaye yang ade manusia suke breast/tetek kecik. tak percaye?? nak bukti ?? ni aku tunjuk gambo:

pade aku besor ke kecik ke tu belakang kire. yang penting kebahagiaan dan kejujuran. so kalo breast korang tu kecik tak perlu la rase rendah diri. jangan gune produk yang bukan2. ditakuti makin terok kang. dan tak perlu la letak span or tisu banyak2 kat bra tu untok nampak besor. tak payah. 

ade sorang kawan aku cakap," kecik  pon takpe,dah ok,watpe besor2,berat. ape yang tuhan bagi tu ade hikmahnye dan tak perlu nak diubah2 ciptaaNYA"

Rasulullah s.a.w bersabda, maksudnya:”Allah mengutuk wanita yang bertatu atau minta ditatu, wanita yang mencukur alis dan mereka yang meminta dicukur alis mereka, wanita yang membentuk giginya agar kelihatan cantik dan mereka yang mengubah ciptaan Allah.” Riwayat Ibnu Mas’ud 

4 comments:

marina anakcikbob said...

kehkehkeh..

G3-lina said...

maknyenye.. org yg pakai besi gigi tu dosa lah?? ish3~

didi lala said...

urghhh breast.. ahahhaah

ChAzStYlo said...

sokong bro!!!


Jom Join Says.My untuk tutorial gambar sila add Facebook aku
Selepas Join, share kempen yang ada ya^^

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan