nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, July 13, 2011

aku layak memohon innity?

assalamualaikum wa rohmatullohi wa barokaatuh. selamat petang kengkawan semua. dah makan? cuaca panas nih. pada yang perempuan tu kalau ade buat kerja kat luar,pakai la topi yer. kang gelap muka tu kang. lelaki takpe. hitam-hitam pun manis. hehe. sila jangan percaya cakap aku. sebab? kalau betul perempuan suka lelaki melayu yang hitam manis macam aku ni kenapa aku tengok kat facebook dok ramai letak gambor artis korea,nape tak letak gambar aku?

korang tau ape itu innity? korang baca dan terjemah sendiri. sebab apa yang aku tahu innity ni boleh beri pulangan yang lebih lumayan.

syarat kelayakan memohon innity:

innity kata blog/web kita hendaklah mempunyai 100,000 pageviews 20,000 unique view sebulan. hah??biar betul?? sekejap,aku nak tengok aku punye pageview dan unique view jap,fuhhh mintak-mintak la dapat.

cis, blog aku ni pageview dengan unique view baru berapa. memang kompom tak boleh mohon innity. takpelah,yang penting ade yang datang singgah dan bace blog aku ni pon dah bersyukur da. (buat ayat sedih).

innity pon bagitau yang blog/laman web kita hendaklah sentiasa di update. hoh? sentiasa diupdate? blog aku ni pon update bape kali je seminggu. alahai.

dengan muka sedih aku mengakui,aku belum layak untuk memohon innity lagi. memang belum layak. blog aku ni pun pengisiannya masih belum mantap. ingat senang ke nak jadi blogger. kena peka dengan keadaan semasa. kena pandai kupas idea. aku ni kupas durian reti la. kalau nak tahu lagi syarat mengenai innity ni,korang boleh la ke sini.  
aku setia dengan nuffnang je dulu. nak bergeliterati dengan nuffnang. walaupun dah lama tak dapat buffered earning. aku tetap bersabar. aku tau aku punya kualiti blog pun masih rendah. ape-ape pon terima kasih pada korang yang sudi meluangkan masa datang ke blog aku ni. yer.


sebenarnya aku nak buat entry pasal perhimpunan Bersih. tapi aku rasa baik aku diam. sebab aku bukan orang yang layak untuk bercakap pasal ni. apa yang penting,tiap hari aku berdoa supaya negara kita ni sentiasa aman dan kami penduduk kampung dapat buat kerja dengan tenang.

2 comments:

AZRI said...

takpe...usaha lagi ye
INNITY memang gitu..demand




KEPUTUSAN ARSENAL VS MALAYSIA
http://ping.busuk.org/view/9918

Mr.PiNGu said...

usaha tangga kejayaan

p/s: sy dh merasa innity lama dh.. dlu syarat dia 3,000 unique sebulan impression 6,000 je hehehe untung apply awal =p

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan