nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Sunday, June 19, 2011

lagu cindai siti nurhaliza berhantu?mitos?kenyataan?

assalamualaikum wa roh matullohi wa barokaatuh. selamat petang kengkawan..wahhh3..ade yang dok guling2 kat atas katil yer.untung2. aku pun nak berguling guling tapi ape kan daya,aku masih di tempat kerja. kerja sendiri macam aku ni mane la ade cuti. tak kesian ke??huhu. kalau kesian meh datang sini,belanja aku aiskrim 20 sen. keh3. korang dah tengok video clip penyanyi cina yang menyanyikan lagu cindai yang dipopularkan oleh Dato' Siti Nurhaliza? kalau belum boleh tengok video tu di sini.
 
siti nurhaliza yang cun melecun....erkkkk maap dato' K..hehe..bila nak timang anak??

dah tengok?okey. masa zaman lagu cindai ni top dahulu,ade tak kisah-kisah seram yang diceritakan oleh mereka yang telah berdepan peristiwa menyeramkan semasa menyanyi lagu ni? tak de? betulkah? aku rasa cerita ni dah heboh satu malaya. tapi aku tak pasti la betul ke tak cerita ni. tapi ni kisah zaman dulu lah,mase lagu ni meletop. antara kisah yang aku dengar adalah,

ada seorang hamba Allah ni tengah mandi. tengah mandi tu dia boleh nyanyi pulak lagu cindai tu. tengah syok2 nyanyi tiba-tiba ada suara entah dari mana dok ikut nyanyi lagu tu. padahal memang takde orang pun dalam bilik air tu. aku tak tau lah ni cerita rekaan atau cerita betul. kejap,aku nak survey.

*****selang 30 minit 40 saat 50 detik kemudian*****

nampak nya tiada kepastian yang aku dapat.tapi yang aku pelik,macamane boleh heboh lagu ni berhantu? korang pernah mengalami situasi di"ganggu"?kongsilah kat sini....

penutup: jangan nyanyi dalam tandas,burok bebenor kalau pompuan yang nyanyi dalam tandas. hehehe

9 comments:

Que Afify said...

ahaks! Paklong wa penah citer jugak pasal sebenarnye Cindai tu Pontianak .. Arwah tok sedara wa pun cakap benda same .. So tak tahu .. Yang wa ingat sampai hari ni wa takut nak sing lagu Cindai .. wakaka ~

Rozuan Ismail said...

cindai tu bukan maksud dia kain putih kan

[sutera kasih] said...

betul ke?hehe harap2 tak betul la ekk :P

latih suara tu kt tandas hehe

Syuxer said...

cindai lagu berhantu..nanti aku dengar lagu neh..n aku akan nyanyi dalam bilik air..

perghh mintak2 la xde "orang" ikut duet sekali heheh

azrijohan said...

haha..mandul kot.opssss



rase nye ade org yg nyanyi tu mst fan siti jgk...nyorok2 la,kantoi nnt die tga skodeng mandi..hehe

Cikbeyla Nabiella said...

Penah dengar gak story nih.
Dulu mase aku kecikkecik.
SepupuSepupu aku selalu nyanyi lagu nih. 1day mase kenduri memalam. Lepas abes sume. biase arh kan. Dak2 sume besuke ria beramairamai. Tup ade lak sepupu aku nyanyi lagu cindai tuh. Then orgorg tua n beberape sepupu aku ckp. "Dah keluar dahh. nyanyi lagii" Yg nampak tuh terus sembunyi bawah meja. hahahhaha. (panjang plak cite aku. :p)

belogkiter said...

entahlah... menyesal baca entri ni.. sure tak leh tido ni

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
السلام عليكم ورحمة الله و بركاته
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jom Terjah entry terbaru ??
tip beli kereta terpakai

uihhhh lagu cindai ni mmg kata orang berhantu....

Anonymous said...

aku suka lagu cindai. aku bernyanyi setiap hari. tak ada hantu . ahhh HOAX ;-)

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan