nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Wednesday, March 30, 2011

aku dapat status glitterati.apebende tu?

klik untuk image lebih jelas

SALAM...
seperti hari2 yang lain,aku akan tengok analitik /statistik pembaca blog aku. yerla,untuk lebih memotivasikan diri aku ni yang kadangkala malas nak update blog. alhamdulillah,unik visitor semalam,279. mungkin pada korang sikit. tapi pada aku yang masih baru dapat cume ade beberape ketul follower,statistik ni dah cukup buat aku rase bersyukur.

tapi hari ni aku pelik. ehh...kenape membership aku bertukar pada glitterati? bile mase la pulak kan? apebende tu?aku pun bace la kat nuffnang tu. tapi yerla. my english is still not improve. maklumlah. belajor tak abes. aku main bace jer la...ohhh ok...yang aku paham, kita akan dapat glitterati kalau kita takde letak iklan lain selain nuffnang. ohhh ok. tu je la yang aku paham. yang lain korang bacelah kat nuffnang. kang kalau aku terjemah ke melayu jadi lain pulak maksudnye huhuhu...

jom sarapan nasi goreng...mak aku buat...sedapppp..muahhhh love u mom (kalau depan mak memang takdenye aku cakap camni...segan...huk4..terok punye anak)

2 comments:

SyedGraphix Dot Com said...

279? waaaa.banyak tu. series!

irwanmiswan said...

alaa...jangan la cakap camtu..unik visitor blog bro mesti lagi banyak kan....

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan