nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, March 10, 2011

putus tunang lagi??bile nak kawen kalau camni je??

SALAM...
maaplah kalo kali ni entry pasal tunang lagi sebab yang lepas pon dah tulis pasal ni kan. semalam aku dok ngan member aku. die dalam proses nak memutuskan pertunangan die. yang mintak putus? si perempuanye...sebab? ade laki lain...OK. pastu kawan aku ni bercerite lagi pasal kawan2 yang putus tunang gak. ade yang dah nak nikah,perempuanye mintak putus. sebabnye? ade laki lain. sape yang malu? korang fikir la sendiri. macamane perasaan keluarge si mati dah standby itu ini untok majlis pernikahan last2 si perempuan mintak putus,sebab? ade laki lain.cissss

kat sini aku bukan nak menyalahkan mane2 pihak. ape yang penting,carilah pasangan yang betul2 sayang korang seadanya. dan yang penting,yang sentiase menjage tingkah laku dan jage sembahyang. aku takde pengalaman.aku akui. tapi aku amik iktibar dari kesah abang ben ashaari yang dulu time kapel,mesti carik tempat dating yang ade surau. senang. masok waktu je leh solat. sekarang. bahagia. alhamdulillah.

aku takmau membebel panjang lebar. senang citer kalo korang betol2 sayang seseorang,janji-janji tu belom cukop.korang kene buktikan.maksud aku bukan serah jiwa raga. buktikan dengan kejujuran,kepercayaan,saling menasihati. ok. stop. tu je aku leh cakap. semoge korang bahagie disamping yang tersayang. aminn

terimelah lagu yang kawan aku dengor sampai nanges2 huk3

4 comments:

ZianaRazali said...

semoga kawan irwan tabah..lelaki yang baik tok pempuan yang baik sajo..nanti dapat yang lebih baik la..tak pernah rasa lagi putus tunang..tapi putus cinta brkali2..hehew..

irwanmiswan said...

moge anayana jmpe laki yang baek yer :-)

tiafazunia said...

bru dgr psl putus tunang kat radio td =.="

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
.lelaki yang baik tok pempuan yang baik sajo.betooiiiii tuuu....

mak aku reject kalau awek aku tak berkenan dimatanyerrr

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan