nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Tuesday, March 22, 2011

video seks pemimpin

SALAM...
seperti yang kita sedia maklum,sekarang ni tengah kecoh tentang video klip yang memaparkan aksi seks pemimpin sebuah parti. aku takmau ulas panjang sebab aku pun manusia biasa yang banyak buat jahat. lagi satu,aku pun tak tau kebenaran disebalik video tu. pemimpin tu cakap tu bukan dia sebab lelaki dalam video tu buncit.

apa2 pun,aku sebagai rakyat biasa harap kes2 macam ni dapat la diselesaikan secepat mungkin. tumpu pada masalah rakyat kat luar bandar pulak. orang2 kampung ni pun perlukan bantuan. jalan ke kebun lecak. jalan takde lampu. so kepada pemimpin yang telah dipilih,tolong la jengok2 kawasan anda. masa pilihanraya nampak muka,lepas pilihanraya,tak nampak. kami tahu pemimpin2 ni sibuk dengan tugas2 lain. tapi tolonglah, kami harap slogan "rakyat didahulukan ,pencapaian diutamakan" tu di tunaikan.

2 comments:

Afzainizam said...

,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
//__l_l_,\____\,__
l_---\_l__l---[]lllllll[]
_(o)_)__(o)_)--o-)_)___
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
" Antara kau dan aku
Blog ini sebagai pengantara”
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/

ohhhhhh ni lah pemimpin kita asal dok berpangkat dan berpengaruh mesti ade scandal....

Anonymous said...

suka part tumpukan perhatian pada masalah rakyat...btl tu kes2 mcm ni sbbkan tumpuan kepada masalah rakyat teralih...

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan