nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 9, 2011

usop wilcha seorang pengurus besar

 SALAM...
tengah aku dok belek post2 aku rupenye ade post yang dok lame kat dalam draft ni. tu la. ben ashaari cakap kalau ade idea nak tulis sesuatu,jangan disimpan,kan dah dok lame kat dalam draft huhu. agaknya dah terlambat aku nak cerita pasal usop wilcha ni.takpelah.hentam je la yer.kalau korang nak bace,ye bace huhu


kalau tengok gaya dia berlakon,aku memang mati2 ingat dia ni seorang yang lembut.rupa-rupanya dia juga seorang yang serius. cuba la korang cari kat youtube,mase dia ditemuramah. perghhh memang terkejut aku. cuba kita fikir sekejap.bukan senang nak berjaya. siapa sangka usop wilcha ni dulunya seorang penyanyi. dan sekarang. siapa sangka dia telah menggegarkan dunia hiburan dengan wataknye dalam hantu kak limah??


kesimpulan: kejayaan bukan datang  dengan sendirinya. kalau kejayaan boleh datang dengan mudah maka seluruh manusia kat muka bumi ni jadi pemalas kan?

8 comments:

Tunsha Ayunie said...

ucop wilca kayeeeeeee .. agaga .. wa nak tempah jadi bini no4 .. lalalalala ..

AZRI said...

wow.wang besar

Bidadari Syurga said...

a`ahhh memangpun...

CintaZulaikha said...

caiyok2 ucop wilcha...hihi

belogkiter said...

wah.. cool lah usop wilcha ni

sarah-najwan said...

itulah..tiada sapa sangkakan..rupanya usop ni berkerjaya profesional..

Cik Penulis said...

Woah...!! usop wilcha terbaik!

Dah follow blog you!

hafiz said...

semua perlakon tambahan dalam filem mamat khalid bukan calang2..banyak yang kita tak kenal tu adalah bos2 dan orang politik..

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan