nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Saturday, April 30, 2011

hiasan vespa dari tali bra??

ape pendapat korang tentang vespa ni? ni vespa kan? mungkin orang indonesia panggil skuter. ntah aku pon tak tau. perghh betol2 mengembara pakcik ni kan. setiap tempat yang die pergi akan ade barang2 kenangan die. bangkai komodo pon ade...perghhh...memang otai la ini pakcik. ni baru namenye jauh perjalanan luas pengalaman ye tak??? huhuhu

sumber:borakkosong.com


artikel ni aku ambil Scooter ini berisi bermacam-macam aksesories; kerana sering melancung Pak Bimo yang  pernah juga menjadi anggota sasana tinju sawunggaling ini kerap kali membawa berbagai barang sebagai kenang-kenangan seperti ketika ke Bali dia membawa saji yang sudah terpakai, kemudian  bangkai komodo yang telah diawetkan, tanduk binatang, batu-batuan, tali pocong, tali bra perempuan, tali tampar berbagai logo yang di tampalkan, bendera dan masih banyak lagi pernak-perniknya yang sangat beragam. Tentu semua itu memiliki nilai historis juga filosofi tersendiri buat beliau, tidak asal  menempatkan atau menempelkan di scooter kesayangannya.

3 comments:

Lulu Caldina said...

lulu.caldina@gmail.com

umUMRA said...

morning ^_^

mak oi..bnyaknye brg..brg bnyk2 watpe..berat je..

Unknown said...

tali bra?terfikir sejenak.erm.think positive.

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan