nuffnang

dari irwan miswan

Terima kasih sudi singgah ke blog yang tidak seberapanya ini. Kalau kawan-kawan ada info berguna, atau ingin menegur kesilapan aku, dipersilakan, tapi tegurlah secara positif sebab aku akan lebih hargai mereka yang menegur secara positif dan mendoakan kesejahteraan mereka. Sekian.

Thursday, April 7, 2011

tips dapat duit melalui nuffnang dari bangku kosong

pada mereka yang dah rasa diri tu otai maka silalah berkongsi tips2 yang korang ade. kami blogger baru maseh mentah lagi dalam dunia blog ni,terutamanya aku. aku memang hampeh 1 habuk pun taktau camne caranya nak cari duit dengan berblog. dalam blog aku ni aku cume tau mencarut dan merapu. 


tadi pagi aku berkesempatan untok membace entry2 besh dari bangku kosong,dan aku memang sangat2 memaksa korang untok singgah blog bangku kosong ni sebab banyak tips2 yang beliau sudi kongsikan bersame kita. antara tips2nya ialah: 

perhatian: andaikata terdapat masalah dengan link di atas,anda boleh lawati blog bangku kosong ok,disitu ade banyak lagi tips bergune dan entry menyedarkan jiwa blogger.

bukan senang kita nak dapatkan tips macam ni dari mereka yang dah lame berblog. so diharapkan agar kita bersama2 mendapat manfaat dari apa yang brader hasrul kongsikan pade kita.terime kaseh diucapkan kepade saudara hasrul dari belog bangku kosong.
How does getting rewarded through sharing sounds like to you? Join #ChurpChurp today and bring more friends to the community!

10 comments:

Zik said...

no dua, link tuh betul tak tuh???

Admin said...

Salam ... terima kasih atas entri ini. Saya sangat menghargai perkongsian ini, semoga dapat manfaat pada yang lain. : Tapi kalau tak dapat .. erkk jangan marah saya ehhh .. huhuhu...

kindergartenlibrary said...

berguna ni ..
tq !!!

tiafazunia said...

ade rezki insyaAllah dpt :)

mie said...

thank sebab kongsi tip b'guna kpada blogger2 yg baru mcm aku k..

woot woot said...

ehe,aku da majuk ngn nuffnang..nak bukak syarikat iklan sdri ah..haha xD

Awie Omar said...

Assalamualaikum budak kampung.

Sudi tak jadi peserta "Next Top Blogger 1" segmen baru yang aku buat?

Nak tahu lebih pasal ni tengok sini
http://notaekstravaganza.blogspot.com/2011/04/next-top-blogger-pengenalan.html

Balas saja mesej ini dengan segera di entri kamu ni atau di blog aku. kalau tiada jawapan dalam masa 2 hari aku anggap kamu menolaknya. Ok. Thanks coz be my follower :)

Awie Omar said...

Dah dapat maklum balas dari kamu. TQ sebab sudi balas. OK bro, kamu tersenarai! Yup, update macam biasa je. dalam seminggu ada satu entri pun cukup tapi kena arr bagi entri yang terbaik orait!

Cik Ecah said...

bestnyer..tu la selalu tgk org laen dpt cek jer..
huhuhu..
ate..awok nengok ajer ler..haha...

sharing2 info bagus2.. :)

CintaZulaikha said...

tgk kat nuffnang ada 0.25 sen jek...sedey~~

popular post

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

artikel dari blog kawan-kawan